Problemen met het volgen van onze webinar?

Je ben ingeschreven voor één van onze webinars. Leuk dat we jou meer mogen vertellen over onze software. Op deze pagina lees je hoe je de webinar kunt volgen en wat je kunt doen als je problemen ervaart op het uitzendplatform.

Om de webinar te volgen ontvang je van 4PS – notifications@demio.com één uur voor de webinar start een e-mail met daarin een link waarmee je toegang krijgt tot de webinar. Geen mail ontvangen? Check dan eerst de spambox. Staat de mail daar ook niet? Stuur dan een mail naar marketing@4ps.nl.

Om deel te nemen volg de volgende stappen:

Stap 1. Open de e-mail die je ontving van 4PS – notifications@demio.com
Na het openen van de mail klik je op de oranje knop ‘Deelnemen’.

Stap 2. Open de uitzendpagina
Na het klikken op de oranje knop ‘deelnemen’ word je direct doorgeleid naar de webinar. Als het goed is zie je onderstaande scherm voor de uitzending start:


Stap 3. Klik op ‘join room’

Klik op ‘Join room’ om toegang te krijgen tot de webinar. Vervolgens start de webinar.

Ervaar je problemen met de verbinding of geluid? Volg dan onderstaande stappen: 

Stap 1. Gebruik de juiste browser
Zorg ervoor dat je de webinar bekijkt via de juiste browser. De webinar-tooling ondersteunt: Chrome, Firefox, Safari en Microsoft Edge. Dit zijn de minimale versievereisten voor elke browser:
Chrome 55+
Firefox 49+
Safari 12.1
Edge 42

Je kunt de webinar ook volgen via een mobiele telefoon, zowel op iOS als Android OS.

Stap 2. Sluit overige tabbladen
De webinar-tooling werkt het beste wanneer je andere browsertabbladen en toepassingen op de computer sluit. Probeer alles wat je niet gebruikt af te sluiten!

Werkt de link niet of blijf  je technisch problemen houden? Geef dit zo snel mogelijk door aan marketing@4ps.nl.