Terugblik klantendag 2019: Digitalisering zit 'm in eenvoud
Visie & strategie 4PS
’s Ochtends waren er plenaire sessies waarbij we onze visie en strategie voor ditigalisering in de bouwnijverheid deelden. Ons team Productmanagers demonstreerde verschillende nieuwe producten, zoals Microsoft Dynamics 365 Business Central, 4PS Control, BIM en verschillende apps. Tijdens de pauzes was er gelegenheid een informatiemarkt te bezoeken. Naast een aantal producten en diensten van 4PS konden de aanwezigen ook terecht bij de volgende strategische partners: 12Build, 2-Control, Be-Sync, 9altitudes Business Analytics en WhiteVision.
Branchesessies bouw, installatie & GWW/infra
Na de lunch splitsten we op in drie groepen voor de brancheparallelsessies bouw, installatie en GWW/infra met uitzicht op de savanne. Ondanks dat we deze drie groepen onder de noemer bouwnijverheid samenpakken, zien we toch ook dat er specifieke trends en ontwikkelingen in deze subbranches zijn. We vinden het belangrijk om onze oplossingen daar goed op aan te laten sluiten, zodat al onze klanten zo optimaal en efficiënt mogelijk onze software kunnen inzetten voor hun bedrijfsprocessen.
Digitale Transformatie
Tot slot nam Guus Krabbenborg in de afsluitende plenaire sessie de zaal mee in zijn visie op Digitale Transformatie. Hij focuste zich met name op de veranderingen die komen kijken bij de weg naar toekomstbestendige software. Zijn boodschap: Met alleen de aanschaf van nieuwe technologie komen bedrijven er niet. Het is essentieel om voldoende aandacht te hebben voor mentale en organisatorische veranderingen die nodig zijn om Digitale Transformatie te laten slagen. Een inspirerende afsluiter, waarna het tijd was voor de borrel en de wandeling door het dierenpark terug naar de auto.
Wij kijken terug op een waardevolle dag bij het Safari Meeting Centre, op naar de volgende in 2020!
-
Deel dit artikel: