Ook 4PS maakt hier dankbaar gebruik van en samen met onze klanten zijn we instaat om veel van de geplande werkzaamheden en projecten alsnog uit te voeren, ondanks de afstand. Het levert ons ook wat op, namelijk flexibiliteit. Reistijd valt weg en onafhankelijk van locatie, kunnen we meerdere klanten op één dag of binnen dezelfde periode bedienen.
Zoektocht naar geschikte ERP-software
Aan de klantkant merken we een zoektocht als het gaat om investeren in digitalisering in deze periode. Zeker ook als het aankomt op ERP-software, één van die hulpmiddelen waar men juist in deze tijd op terug moet kunnen vallen. Een zoektocht, omdat de komende maanden onzeker zijn, maar ook omdat het in gebruik nemen van software even wat anders gaat dan gewend. Even geen face-2-face contact met de consultant, of met de eindgebruikers – dat is wennen.
Toch zou juist deze periode wel eens het moment kunnen zijn om daar stappen in te zetten. Mogelijk zijn er werknemers die verplicht thuis moeten zitten en daarom juist niet tijd beschikbaar hebben om de volgende stap te zetten in het gebruik van software.
Of is de verwachting dat na de crisis het werk weer volop aantrekt, en er dan helemaal geen tijd is om in digitalisering te investeren.
Nieuwe mogelijkheden door flexibiliteit
Daarom willen we vanuit 4PS kijken hoe we juist in deze tijd onze klanten kunnen helpen onze software beter of meer gaan te gebruiken. De eerder benoemde flexibiliteit geeft ons die mogelijkheid, en de mogelijk vrijgekomen tijd bij uw gebruikers sluit daar goed bij aan. In deze periode kunnen eenvoudige optimalisaties aan de software samen met onze consultants op afstand, opgepakt worden. Wilt u weten welke optimalisaties voor u opgepakt kunnen worden? Neem contact op met uw accountmanager.